Kuru (2018)

Japan
Mystery / Drama

geregisseerd door Tetsuya Nakashima
met Satoshi Tsumabuki, Haru Kuroki en Jun'ichi Okada

Hideki en Kana Tahara zijn een pasgetrouwd koppel. Op een dag krijgt Hideki een mysterieuze bezoeker op zijn werk over de vloer. Deze heeft een boodschap voor hem over de zaak Chisa-san. Een griezelige ontdekking daar het echtpaar hun ongeboren kind de naam Chisa willen geven en enkel zij zelf van de babynaam afweten. Twee jaar later gebeuren er eigenaardige zaken rond Hideki die een koppel ontmoet: de schrijver Nozaki en zijn vriendin Makoto Higa.

avatar van remorz
Beetje warrige synopsis maar een nieuwe Nakashima is altijd iets om naar uit te kijken. Ook getuige de teaser: veel symmetrie, hints naar horror en een stroboscopisch sausje dat duidelijk knipoogt naar Noé. Kom maar door!

avatar van xgogax
Teaser ( YouTube ) ziet er GENIAAL uit !!!

Misschien wel de horrorsensatie van dit decennium !

avatar van xgogax
Officiële trailer : trailer - YouTube