Holy Lands (2017)

Alternatieve titel: Les Terres Saintes

Frankrijk

geregisseerd door Amanda Sthers
met James Caan, Tom Hollander en Jonathan Rhys Meyers

De film volgt Harry Rosenmerck, een Joods-Amerikaanse cardioloog die alles achterliet om een varkensboer in Israël te worden. Hij verliet onder andere zijn vervreemde zoon David, homo en een succesvolle toneelschrijver, zijn dochter Annabelle, die nog steeds studeert op haar dertigste, en hun moeder, zijn ex-vrouw die besluit om hun liefde opnieuw te bekijken nadat ze ontdekt dat ze ongeneeslijk ziek is. Ondertussen wordt Harry geconfronteerd met het leven en de voormalige "vijand" van zijn boerderij: rabbi Moshe Cattan.

fred1946
Begint goed ,een jood die varkens houd in Israël,??????????.
Niet zo gek dat hij mot krijgt met een rabbi.
Logies een varkens is (treife) Jiddisch voor niet koosjer onrein.
Trailer ziet er leuk uit.
Ben benieuwd.