Reach (2018)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Leif Rokesh
met Garrett Clayton, Jordan Doww en Joey Bragg

Steven Turano is een introverte muzikant die van plan is zichzelf te doden. Maar wanneer Clarence, de nieuwe eigenzinnige jongen op school, vriendschap met hem sluit, zet Steven zijn de plannen op een zijspoor. Al snel reikt hij verder dan zijn comfortzone en vormt hij een sterkere relatie met zijn vader, vrienden en leraren. De jongens vormen een onafscheidelijke band terwijl Clarence creatieve manieren vindt om Steven uit zijn depressie te halen.