Beverly Hills Christmas (2015)

Alternatieve titel: Beverly Hills Puppy

Familie

geregisseerd door Brian Skiba
met Dean Cain, Donna Spangler en Ravin Spangler

Een egocentrische mode-ontwerpster uit Beverly Hills komt in het hiernamaals terecht na een ongeluk. Daar krijgt ze de kans op verlossing door de beschermengel van haar rijke, verwende dochter Ravin te worden. Met haar hulp komt Ravin tot de ontdekking dat echte waarde gevonden kan worden in het helpen van anderen en niet in materiële dingen.

avatar van Freespirit2
Gezien op Videoland. Zonde van mijn tijd