Newly Single (2017)

Komedie / Drama

geregisseerd door Adam Christian Clark
met Adam Christian Clark, Jennifer Kim en Molly C. Quinn

De egocentrische filmmaker Astor Williams Stevenson komt net uit een relatie nadat hij zijn vriendin voor schut heeft gezet. Net opnieuw single poogt hij te achterhalen wat hij precies wil in het leven. Tegelijk focust hij zich op het maken van zijn film, maar ontdekt gaandeweg dat de crewleden en hij er creatieve meningsverschillen op na houden. Op persoonlijk vlak begeeft hij zich weer in het datingwereldje.