Pearl of the South Pacific (1955)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Allan Dwan
met Virginia Mayo, Dennis Morgan en David Farrar

Drie rovers willen parels stelen op een tropisch eiland, maar gevaarlijke inboorlingen en een enorme inktvis willen niet erg meewerken. Geweld en corruptie vieren al snel hoogtij op het eilandje.

neo (crew)
Ik meen mij hier nog een trailer van te herinneren met de typische spectaculaire kwaliteiten naar voren geschoven getoond. Nu heeft deze film deze zeer weinig en indien aanwezig zeer traag en saai. Spanning en avontuur is ver te zoeken. Virgiana Margo vond ik wel erg goed spelen. 2 sterren