Göktasi (2018)

Turkije

geregisseerd door Caner Erzincan
met Bülent Colak, Ayhan Tas en Tuna Orhan

In het dorp Günebakan bidden de dorpelingen voor regen omdat er al een tijd droogte heerst. Maar in plaats van regen vallen er onverwachts meteorieten uit de lucht. Amerikaanse, Duitse en Russische spionnen komen allemaal naar het dorp om de gevallen meteorieten te onderzoeken. Wijkmeester İsmet probeert op verschillende manieren commissie te verkrijgen over de stenen die de dorpelingen verkopen.