The Journey (2017)

Irak / Canada / Verenigd Koninkrijk / Frankrijk / Qatar / Nederland
Drama / Thriller

geregisseerd door Mohamed Al Daradji
met Zahraa Ghandour, Ameer Jabarah en Bennet De Brabandere

Sara betreedt het Bagdad-station met onheilspellende plannen voor de heropeningsceremonie. Terwijl ze zich schrap zet een ondenkbare daad te verrichten, worden haar plannen drastisch veranderd door een ongemakkelijke ontmoeting met Salam. Een zelfbewuste en flirterige verkoper, die wanhopig beroep doet op Sara’s menselijkheid om haar beslissing te beïnvloeden.