Vermilion (2018)

Nieuw-Zeeland

geregisseerd door Dorthe Scheffmann
met Jennifer Ward-Lealand, Will Wallace en Anna-Maree Thomas

Vermillion vertelt het verhaal van een groep vrouwen - moeders, dochters, vrienden en buren. Darcy (Jennifer Ward-Lealand) is een componist die kleuren ziet wanneer ze muzieknoten speelt. Als ze merkt dat haar meestal subtiele kleuren veranderen, beseft ze dat er een grote verandering aanstaande is. In een zomermaand creëert Darcy een tijd van muziek en reflectie die haar helpen een definitieve keuze te maken.