Blood Child (2017)

Canada / Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Jennifer Phillips
met Alyx Melone, Cynthia Lee MacQuarrie en Biden Hall

Ashley kreeg een miskraam in Singapore. Ze schakelt de hulp van een occulte dokter in om op zoek te gaan naar de geest van haar doodgeboren kindje. Ashley en haar man Bill keren terug naar de Verenigde Staten en komen tot de ontdekking dat Ashley weer zwanger is. Het koppel komt in de problemen, wanneer er vreemde dingen gebeuren in hun huis. Ashley en Bill komen erachter dat de geest van hun doodgeboren kindje het niet eens is met de zwangerschap.