Manmarziyaan (2018)

India
Romantiek

geregisseerd door Anurag Kashyap
met Abhishek Bachchan, Tapsee Pannu en Vicky Kaushal

Toen Robbie Bhatia naar zijn geboorteplaats kwam om een metgezellin te vinden, wist hij niet dat hij binnen een paar dagen hopeloos verliefd zou worden op zijn vrouw. Ondertussen worstelt zijn vrouw, met het vinden van de ware betekenis van liefde en het zich leren aan te passen aan een nieuw leven. Terwijl haar verleden opnieuw opduikt en haar heden dreigt te verstoren, moet ze zich afvragen wat haar hart echt wil.