Violet Tendencies (2010)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Casper Andreas
met Mindy Cohn, Marcus Patrick en Jesse Archer

Zij is Manhattans bekendste "fruit fly" (hetero vrouw met enkel homo's als vriend). Met 40 is Violet nog altijd de "belle van het bal"; ze is sexy en altijd in voor een lolletje. Hoewel ze 's nachts de koningin is, gaat ze altijd alleen huiswaarts als het feest is afgelopen; haar romantisch leven is een grote flop. Haar collega Riley ruziet met zijn vriend Markus over diens babywens en Luke, met wie ze haar kamer deelt, heeft iedere nacht een ander. Riley vindt dat ze een vriendje moet zoeken die op haar lijkt. Maar de betoverende en spirituele Salome vindt het de hoogste tijd worden dat Violet al haar homovriendjes aan de kant zet.