Junpei, Think Again (2018)

Alternatieve titels: Think Again, Junpei | Junpei, Kangaenaose | 純平、考え直せ

Japan
Romantiek

geregisseerd door Toshiyuki Morioka
met Shûhei Nomura, Yurina Yanagi en Kisetsu Fujiwara

De jonge crimineel Junpei is bij de yakuza vooral veroordeeld tot het opknappen van kleine, onbeduidende klusjes. Maar dan krijgt hij plotseling de kans om zichzelf te bewijzen door een hooggeplaatste yakuza van een rivaliserende bende te vermoorden. Voor het zover is brengt Junpei zijn laatste zorgeloze dagen door met een stapel geld van zijn baas en de jonge vrouw Kana, die hij kort na hun ontmoeting vertelt over de geplande moord. Uit bezorgdheid en nieuwsgierigheid besluit ze bij hem te blijven tot hij zijn opdracht heeft voltooid.