The Head Hunter (2015)

Alternatieve titel: De Koppensneller

India

geregisseerd door Nilaanjan Datta
met Noksha Sahaam, Mrigendra Konwar en Pramod

Een oude, inheemse man die in het bos verblijft raakt bevriend met een jonge zakenman die werkzaam is voor de overheid. Hij spreekt af om een paar dagen door te brengen in een nabijgelegen stad om te zien hoe mensen hier leven. Hij realiseert zich niet dat dit een smoes is om hem uit de weg te krijgen, terwijl er een snelweg wordt aangelegd door zijn geliefde bos.