Una Storia senza Nome (2018)

1 stem

Italië / Frankrijk

geregisseerd door Roberto Andò
met Laura Morante, Micaela Ramazzotti en Jerzy Skolimowski

Valeria, de jonge secretaresse van een producer, woont bij een excentrieke moeder en schrijft in het geheim voor een succesvolle scenarioschrijver, Alessandro. Op een dag ontvangt ze een ongewoon cadeau van een onbekende: het is de plot van een film. Maar dit plot is gevaarlijk. Het verhaal zonder titel vertelt over de mysterieuze maar werkelijk gebeurde diefstal van het beroemde schilderij La Natività van Caravaggio.