Paren s Marsa (2011)

Alternatieve titels: Guys from Mars | Парень с Марса

Rusland

geregisseerd door Sergey Osipyan
met Sergey Abroskin, Igor Chernevich en Kseniya Kutepova

De manager Petya Starikov werkt in de grote chocoladefabriek "Marz". Als zijn auto gestolen wordt wendt hij zich tegelijkertijd tot de verkeerspolitie, de gewone politie en de georganiseerde misdaad voor hulp. Dit kost hem veel geld en het levert ook nog eens niets op. Ondertussen krijgt hij promotie op het werk en de opdracht om een nieuw concept te bedenken om chocoladerepen aan de man te brengen.