Splinters (2018)

Canada

geregisseerd door Thom Fitzgerald
met Shelley Thompson, Sofia Banzhaf en Charlie Boyle

Belle is thuisgekomen op het platteland van Nova Scotia voor de begrafenis van haar vader. Als tiener is ze uit de kast gekomen, maar heeft zich nooit verzoend met haar conservatieve moeder, Nancy. Temidden van het verdriet van de familie hangt Nancy's afkeuring van Belle als een donkere wolk in de lucht. Belle verzwijgt om aan haar familie te vertellen dat zij de afgelopen twee jaar date met een man genaamd Rob. Ze is terughoudend om de traditionele verwachtingen van haar moeder weer aan te wakkeren na haar moeizaam gewonnen gevechten om haar identiteit te bevestigen. Maar het geheim wordt moeilijker te verbergen wanneer Rob opduikt als de ondersteunende vriend.