• 8.303.616 stemmen

Met onder meer: Mahesh Babu en Bharath Srinivasan

Oorspronkelijke taal: Tamil

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Spyder

Een medewerker van de geheime dienst luistert telefoons af en stuit zo op een seriemoordenaar. Deze gevaarlijke gek schept er plezier in wanneer hij de dierbaren van zijn slachtoffers kan horen huilen. Nu moet de agent de moordenaar opsporen en zijn volgende stappen dwarsbomen. Dit wordt voor hem een hele uitdaging waarbij hij zijn eigen leven in gevaar brengt.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Beef427

Beef427

Imdb wordt wel vaker "geterroriseerd" door pluggers, ik bedoel als je dit een 10 geeft mis je volgens mij een gen... Op zich wel een aardig gegeven maar op zijn Bollywoods uitgewerkt met onnodige zang/dans/en muziek. Ieder zijn meug maar voor mij totale tijdverspilling. Iemand gaf commentaar dat hij hoofdpijn kreeg van de film. Kijk en oordeel zelf met een pot paracetamol bij de hand...

Ik krijg eerder hoofdpijn van jou gezanik Beef427.

Wel zeggen ieder zijn meug maar wel nog een onzinnige review geven. Deze film heeft inhoud en moraal, dat vind ik bij meerdere bollywood films. Hou t lekker bij je eigen genre dan.