• 8.304.020 stemmen

Met onder meer: Akshay Kumar en Manoj Bajpayee

Oorspronkelijke taal: Hindi

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Naam Shabana

Shabana is een studente die tevens een vechtsport beoefent. Ze woont samen met haar moeder in Bombay en bracht op jonge leeftijd haar vader om, omdat hij haar moeder mishandelde. Shabana heeft een relatie met Jai, die omgebracht wordt door een paar verwende kwajongens. Zij maakten misbruik van Shabana, en Jai wilde haar redden. Na drie maanden heeft de politie de daders nog steeds niet gearresteerd. Shabana ontvangt een mysterieus telefoontje waarin iemand haar vertelt dat hij haar de identiteit van de moordenaars wil geven. Ze moet daar echter wel iets voor terugdoen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Anjali Singh Rajput

Aseem Gupta, a RAW agent

avatar van tn2543

tn2543

Sterk begin, maar de spanning zakt al snel weg en wordt te voorspelbaar...

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2005 berichten

Ik deze film zojuist gezien en moet zeggen dat ik deze Bollywoodfilm van mindere amusement waarde vond. Heb ze beter gezien, maar het kon er mee door. Geen voldoende, maar toch een 2.5