Zen sul Ghiaccio Sottile (2018)

Alternatieve titels: Zen in the Ice Rift | The Ice Rift

Italië

geregisseerd door Margherita Ferri
met Susanna Acchiardi, Eleonora Conti en Edoardo Lomazzi

Een klein dorpje in de bergen, waar alles bewegingloos is. De vijftienjarige Vanessa is het beu om als het mooiste meisje in de stad te worden aangezien. Ze ziet een mogelijkheid om te ontsnappen, of misschien zelfs haar eerste liefde, in Maia, een meisje met jongensachtige trekken, dat deel uitmaakt van een ijshockeyteam en strijdt tegen haar eigen eenzaamheid.