Xing Xi De San Ci Qi Yu (2018)

Alternatieve titels: Three Adventures of Brooke | 3 Adventures of Brooke | 星溪的三次奇遇

China / Maleisië
Avontuur / Fantasy

geregisseerd door Sissi Deng
met Fangyi Xu, Pascal Greggory en Ribbon Ooi

Xing Xi is een Chinees meisje. Ze reist alleen naar Alor Setar, een stad in Noord-Maleisië. Daar beleeft ze drie verschillende avonturen. Ze stelt zichzelf voor aan mensen telkens met een andere identiteit en met mysterieuze geheimen. Brooke beweert dat ze een reiziger is in het eerste avontuur en een antropoloog in het tweede. In het derde is ze een ontmoedigde vrouw die de Franse schrijver Pierre tegenkomt.