The Paedophile Next Door (2014)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Rudolph Herzog en Steve Humphries

Nadat filmmaker Steve Humphries vernam dat één op de zes kinderen te maken krijgt met een vorm van seksueel misbruik gaat hij in deze documentaire op zoek naar een manier om te voorkomen dat pedofielen de fout in gaan. Ook interviewt Humphries in deze documentaire de 39-jarige Eddie. Hij heeft zich naar eigen zeggen nooit vergrepen aan een kind, maar wordt wel opgewonden van zeer jonge meisjes. Is er voor dit soort personen de mogelijkheid tot een behandeling die ervoor kan zorgen dat zij zich niet vergrijpen aan een kind?