Bhavesh Joshi Superhero (2018)

Alternatieve titel: Superhero Joshi

India
Actie / Drama

geregisseerd door Vikramaditya Motwane
met Harshvardhan Kapoor, Priyanshu Painyuli en Ashish Verma

Een groep jonge vrienden zit vol idealen: ze hebben als doel het verkeerde uit te dagen en het goede te doen. Een van hen, genaamd Bhavesh Joshi, probeert via zijn YouTube-kanaal mensen te ontmaskeren die te maken hebben gehad met zwendel en andere ongure activiteiten in de stad. Een corrupte politicus wil hem stoppen en beweert dat Bhavesh Joshi een geheimagent is uit een vijandig land. Maar Joshi stopt niet en de politicus beveelt zijn mannen hem te doden. Siku, de vriend van Joshi, besluit daarop een gemaskerde strijder voor gerechtigheid te worden.