• 8.292.682 stemmen

Geregisseerd door: Akash Sherman

Met onder meer: Patrick J. Adams, Troian Bellisario en Kristen Hager

Plot Clara

"Never stop looking"

De obsessieve astronoom Isaac Bruno schept een onwaarschijnlijke band met de nieuwsgierige kunstenares Clara die zijn onconventionele onderzoekspartner vormt. Samen doorspitten ze hun complexe verleden en zijn ze op zoek naar bewijs voor het leven op verafgelegen planeten. Ze komen tot een fundamentele ontdekking.

imageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Drifter

Drifter

Iets te lange film. Het is meer drama dan SF voor mij. Op SF gebied geen nieuwe inzichten, wat betreft drama en menselijke interacties en drijfveren wel, al is het niet goed gewerkt en 'pakt' de film nergens.

avatar van BobbyShmurda

BobbyShmurda

Tenenkrommende dialogen en triest acteerwerk met een zielige hipster als hoofdpersoon

avatar van Pazmaster

Pazmaster

Mooi en ingetogen sci-fi drama met een lekker langzaam verhaal dat toch weet te boeien. Verwacht geen spectaculaire sfx/cgi want dat zit hier niet in, toch is het visueel niet onaangenaam. Een leuke mix van sci-fi, drama met een vleugje romantiek over een astronoom die samen met zijn hulpje Clara op zoek gaat naar planeten die lijken op de aarde. De voor mij onbekende cast speelt prima. Het einde ligt wel een beetje voor de hand maar is desondanks best aardig.

Door het lage tempo en de vele dialogen is deze film niet voor iedereen weggelegd, maar dromerige types zullen met deze film wel aan hun trekken komen.

avatar van blurp194

blurp194

Op zich wel een aardig idee, en de vormgeving valt bij mij ook wel goed - netjes uitgewerkt ook. De voor mij onbekende acteurs zijn prima. Jammer wel dat het verhaal niet heel erg overtuigt, en zeker het einde al niet. Te flauw, te voor de hand liggend en vooral ook veel te meh.

avatar van AniSter

AniSter

Helemaal mijn ding, deze film. Vooral om op een regenachtige zondagmiddag te bekijken.

Mooi verhaal, mooi neergezet, vooral voor een nieuwkomer, in dit geval Akash Sherman.

Gezien zijn voornaam zal hij ongetwijfeld bekend zijn met de Akashakronieken, wat weer een aantal zaken uit de film, m.n. het einde, verklaart.....