Dans la Terrible Jungle (2018)

Frankrijk
Documentaire

geregisseerd door Caroline Capelle en Ombline Ley
met Émeline Colard, Alexis Dardenne en Valentin Dufour

Op het grote met bomen omzoomde terrein van het Medisch-Educatieve Instituut la Pépinière, in Nord-Pas-de-Calais, engageren een tiental rebelse, openhartige en spontane tieners met een handicap zich om mee te spelen in een film. Ze nemen deel aan muzikale, poëtische, amoureuze en filosofische experimenten. Daarbij wordt ook het een eeuwig gevoel van verdeeldheid tussen twee werelden onthuld: het buitengewone en de zoektocht naar het gewone.

TEASER