Postcards from London (2018)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Steve McLean
met Harris Dickinson, Jonah Hauer-King en Alessandro Cimadamore

Jim is een naïeve knappe man van achttien jaar die in Londen van straat geplukt wordt door vier mannelijke escortes. Zij vinden hem perfect geschikt om zich te voegen bij hun gezelschap van 'Raconteurs', bestaande uit leden die populair zijn bij bepaalde klanten voor hun erudiete gesprekken na de seks. Ondanks dat Jim een druk agenda heeft met zijn nieuwe baan lijkt hij nooit het bed te delen met klanten noch gesprekken te hoeven voeren. Daarentegen ervaart hij een eerste liefde die gepaard gaat met ontgoocheling.