• 8.297.348 stemmen

Horror / Komedie | 80 minuten

Genre: Horror / Komedie

Geregisseerd door: Elliot Feld

Met onder meer: Alexandra Feld, Danielle Burgess en Amaris Davidson

IMDb beoordeling: 3,7 (490)

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Killer Kate!

De zussen Kate en Angie hebben elkaar niet meer gesproken sinds Angie naar een universiteit ging. Ze liet Kate achter zodat zij moest zorgen voor hun zieke vader. Angie wil het goedmaken en nodigt Kate uit voor haar vrijgezellenfeestje, dat plaatsvindt in een afgelegen huurhuis. Wat de zussen niet weten, is dat het huis eigendom is van een gestoorde familie die bestaat uit moordenaars.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Matt81

Matt81

Moet hier geen Horror/komedie bij staan?

avatar van SPT

SPT

Nee, het is geen komedie. Het is helaas een echte C-film. Wie een leuke B-slasher had verwacht komt helaas bedrogen uit. Een flinterdun verhaal was te verwachten, maar helaas wordt 75% van de tijd gevuld met saaie dialogen en is het acteerwerk dusdanig slecht dat de film echt tijdverspilling is.

avatar van tattoobob

• 2017 stemmen

Vet!

avatar van Noodless

Noodless

Yes...dit is een vette C-film ! Man man wat slecht ! Dacht een leuk B-horrorwerkje te zien, maar er valt gewoon niks te beleven. Lange saaie aanloop met veel saaie dialogen en de gore weet ook geen indruk te maken. Zwak acteerwerk en van enig verhaal of spanning zullen we maar zwijgen. 1/10

avatar van Kondoro

Kondoro

• 2017 stemmen

Dan neem ik mijn woord "Vet!" terug, Noodless ..

avatar van schumacher

schumacher

Rampzalig.

avatar van XanderJ

XanderJ

man, man, man, wat duurde de intro laaaaang!

Werd daarna wel beter, maar niet goed!

avatar van mixmaster

mixmaster

Na een half uur afgezet, Baggerzooi van de bovenste plank !!!

avatar van Betske1

Betske1

De hoes zag er veelbelovend uit. Super saaie film en ondermaats acteerwerk. De zinsbouw van de Nederlandse ondertiteling is niet correct.

avatar van Betske1

Betske1

[quote]Betske1 schreef:

Ik had meer verwacht. het was 1 uur poep En het begin sloeg nergens op. toen de personage 'sara' de schaar pakte,Had ik verwacht dat ze haar been er af knipte. En volgens mij had 'Angie ook champange? En die kreeg niks. 'sara' Had vergif binnen, En rent na 2 minuten rond als een dwaas. Echt een slechte film

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2003 berichten

We are fucking primetime, bitch

Who the fuck are you?

I am Killer Kate.? Hilarisch!!!!

En daarmee was deze oerdomme en achterlijk idioterie van een film ook bijna afgelopen. Maar heb mij er eigenlijk best wel mee vermaakt. De film was vaak wel lachwekkend zo dom als het was. Tja, je kan een film ook anders bekijken dan dat hij bedoelt was. Krijgt van mij een magere -2.0

avatar van Shadowed

Shadowed

Nee.

Dit was hem niet, maar ik had deze titel wel al langer op het oog. Ik wist al dat wat me te wachten stond niet bepaald hoogstaand was maar af en toe zit er die grootse verrassing bij. Killer Kate komt echter niet in de buurt van een grootse verrassing.

Nog zo'n film die erg kort duurt maar het toch nodig vind om meer dan de helft van zijn speelduur uit opbouw te laten bestaan. Die 4 dames konden me gestolen worden, allemaal zijn ze nogal oninteressant en vooral niet al te best geacteerd. Feld zelf lijkt het nog wel te proberen maar haar dialogen komen er gewoon niet overtuigend uit.

Spanning komt pas later opdagen, maar wanneer deze komt is het alles behalve indrukwekkend. De gore is slap en off-screen, en dat is jammer als je er ongeveer 45 minuten op moet wachten. Dan hoop je dat de film eindelijk een keertje uithaalt, maar spijtig genoeg gebeurd dit dan weer niet.

Het vervolgens gaat richting een saaie finale toe waar regisseur Feld (de man van de hoofdrolspeelster nog wel) het personage van de andere Feld heel cool wil maken maar ook hier niet in weet te slagen. Deels omdat de pay-off afwezig blijft en Feld zelf de dialogen er gewoon niet uit kan rollen. Die Killer Kate oneliner was ook behoorlijk cringey.

Visueel verder ook behoorlijk leeg. Ze hebben meer werk van de poster zelf gemaakt dan van de film. Tussendoor nog wat luchtige komediescenes gelukkig en het duurt niet te lang. Het is niet zo slecht dat het een 1,0* moet krijgen, maar ook absoluut niet goed genoeg voor een 2,0*. Zwakke film die nergens in weet op te vallen of uithaalt. Je denkt vooraf een harde film te gaan zien, maar niets is minder waar. Voor de liefhebber van harde horror, deze kan je gerust skippen.