Killer Kate! (2018)

Horror / Komedie

geregisseerd door Elliot Feld
met Alexandra Feld, Danielle Burgess en Amaris Davidson

De zussen Kate en Angie hebben elkaar niet meer gesproken sinds Angie naar een universiteit ging. Ze liet Kate achter zodat zij moest zorgen voor hun zieke vader. Angie wil het goedmaken en nodigt Kate uit voor haar vrijgezellenfeestje, dat plaatsvindt in een afgelegen huurhuis. Wat de zussen niet weten, is dat het huis eigendom is van een gestoorde familie die bestaat uit moordenaars.

avatar van Matt81
Moet hier geen Horror/komedie bij staan?

avatar van SPT
SPT
Nee, het is geen komedie. Het is helaas een echte C-film. Wie een leuke B-slasher had verwacht komt helaas bedrogen uit. Een flinterdun verhaal was te verwachten, maar helaas wordt 75% van de tijd gevuld met saaie dialogen en is het acteerwerk dusdanig slecht dat de film echt tijdverspilling is.

avatar van tattoobob
Wel een toffe poster.

avatar van Noodless
Yes...dit is een vette C-film ! Man man wat slecht ! Dacht een leuk B-horrorwerkje te zien, maar er valt gewoon niks te beleven. Lange saaie aanloop met veel saaie dialogen en de gore weet ook geen indruk te maken. Zwak acteerwerk en van enig verhaal of spanning zullen we maar zwijgen. 1/10

avatar van Kondoro0614
Dan neem ik mijn woord "Vet!" terug, Noodless ..

avatar van schumacher
Rampzalig.

avatar van XanderJ
man, man, man, wat duurde de intro laaaaang!
Werd daarna wel beter, maar niet goed!

avatar van mixmaster
Na een half uur afgezet, Baggerzooi van de bovenste plank !!!

avatar van Betske1
De hoes zag er veelbelovend uit. Super saaie film en ondermaats acteerwerk. De zinsbouw van de Nederlandse ondertiteling is niet correct.

avatar van Betske1
[quote]Betske1 schreef:

Ik had meer verwacht. het was 1 uur poep En het begin sloeg nergens op. toen de personage 'sara' de schaar pakte,Had ik verwacht dat ze haar been er af knipte. En volgens mij had 'Angie ook champange? En die kreeg niks. 'sara' Had vergif binnen, En rent na 2 minuten rond als een dwaas. Echt een slechte film

avatar van Grindhouse62
We are fucking primetime, bitch
Who the fuck are you?
I am Killer Kate.? Hilarisch!!!!

En daarmee was deze oerdomme en achterlijk idioterie van een film ook bijna afgelopen. Maar heb mij er eigenlijk best wel mee vermaakt. De film was vaak wel lachwekkend zo dom als het was. Tja, je kan een film ook anders bekijken dan dat hij bedoelt was. Krijgt van mij een magere -2.0