No Good Heroes (2016)

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door Johnny Xeno
met Tim O'Leary, Nova Gaver en Chad Crenshaw

Wyatt zag in zijn jeugd hoe een grote groep buitenaardsen door het leger vernietigd werd. Na deze gebeurtenis kreeg hij interesse in de buitenaardsen. Wyatt is inmiddels volwassen en werkt bij de politie in het stadje Elm Grove. Hij helpt verdwaalde buitenaardsen en verbergt hen in naburige grotten. De buitenaardsen die er door Wyatt ondergebracht zijn echter bang dat ze uitsterven en keren zich tegen Wyatt.