Boggy Creek Monster (2016)

1 stem

Documentaire

geregisseerd door Seth Breedlove
met Lyle Blackburn

Documentaire over het "Fouke Monster". In de jaren 70 beweerden mensen deze gezien te hebben in de omgeving van Fouke (Arkansas). Vele regisseurs raakten geïnspireerd door de mysterieuze verhalen en namen horrorfilms over het monster op. Een bekend voorbeeld is de film "The Legend of Boggy Creek" uit 1972 van regisseur Charles B. Pierce. In deze documentaire verdiept filmmaker Breedlove zich samen met schrijver en televisiepersoonlijkheid Lyle Blackburn in het bestaan van het monster.