Playing God (2017)

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Karin Jurschick
met Ken Feinberg

Documentaire over Amerika's meest bekende smartengeld advocaat Ken Feinberg, die tussen het grote geld en rechtspraak, tussen politici en mensen die alles verloren hebben moet manoeuvreren. Playing God is meer dan een verhaal over een controversieel man die van tijd tot tijd vrijwel almachtig lijkt te zijn. Wat gebeurt er in ons Westers waardensysteem als economische belangen en mensenlevens door een ramp verweven worden met elkaar.

Vanaf 11 september in de bioscoop (Windmill Film Distributie i.s.m. met Herrie Film & TV)