Rodents of Unusual Size (2017)

Documentaire

geregisseerd door Quinn Costello, Chris Metzler en Jeff Springer
met Wendell Pierce

Thomas Gonzales is een visser uit Louisiana. Hij zit met de handen in het haar. Na tientallen jaren van orkanen en olielekken staat hij voor een nieuwe bedreiging - hordes van monsterlijke 20 pond wegende moerasratten. Deze Zuid-Amerikaanse knaagdieren planten zich sneller voort dan de zwervende jagers ze kunnen uitroeien. En met hun oranje tanden en vraatzuchtige eetlust vernielen ze het drasland langs de kust dat Thomas en zijn stad van Delacroix Island beschermt tegen orkanen. Het belooft een helse strijd te worden van de mens tegen de knaagdieren.