Leon Muss Sterben (2017)

Duitsland
Romantiek / Sciencefiction

geregisseerd door Lars Henriks
met Nisan Arikan, Philip Spreen en Alexander F. Obe

Leon is in de twintig en terminaal ziek. Hij slaagt erin een technologie te ontwikkelen die ervoor zorgt dat hij zijn geheugen kan computeriseren. Op die manier zal Leon voor altijd leven. In de toekomst komt de vrouwelijke vrijheidsvechter Aqua tot de ontdekking dat de technologie die Leon ontwikkelde ervoor zal zorgen dat de mensheid ten onder gaat. Ze reist terug in de tijd om Leon uit te schakelen. Maar wanneer Leon en Aqua elkaar ontmoeten worden ze verliefd.