Kid West (2017)

Familie / Western

geregisseerd door Jesse Mast
met Mary Bair, Ashley Rose Montondo en Atquetzali Quiroz

Harper is een 12-jarig meisje dat altijd haar katapult bij de hand heeft om de misdaad in de omgeving te bestrijden. Samen met enkele anderen gaat ze op zoek naar een mysterieuze schat. Harper en haar vrienden blijken echter niet de enigen te zijn die op zoek gaan: een groepje pestkoppen uit de buurt heeft het ook op de schat gemunt. Beiden partijen nemen het tegen elkaar op.