Anonymous Zombie (2018)

Canada
Horror

geregisseerd door Richard MacQueen
met James Mullinger, Jesse LaPointe en Courtney Arsenault

Een groepje verslaafden geeft zich op voor een afkickprogramma dat plaatsvindt op een afgelegen boerderij. Ze doen dit niet om af te kicken, maar om van de zon te genieten en smokkelen drank en drugs mee. De problemen beginnen wanneer blijkt dat er op de boerderij zombies aanwezig zijn. De boerderij is compleet afgesloten, dus de verslaafden zullen op zoek moeten gaan naar een manier om te ontsnappen.