The Library (2013)

Alternatieve titels: 6 Minutes of Death | Swarm

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Joseph Ciminera
met Robert Arensen, John Basedow en Alan Bendich

1860, in een klein dorpje neemt de pokkenepidemie het leven van een klein meisje. Ze gaat een wereld binnen, "The Library" genaamd, die haar voorbereidt op haar volgende leven. De bibliotheek is een tweede kans, een plek om een verhalenboek te kiezen en herboren te worden. De duivel neemt het meisje mee naar de lagere aarde. Alle demonen van de hel vechten om te voorkomen dat zij het volgende niveau bereikt. Vier bewakers worden gestuurd om haar te redden, maar ze hebben maar zes minuten.