Motorrad (2017)

Brazilië
Thriller

geregisseerd door Vicente Amorim
met Guilherme Prates, Carla Salle en Emilio Dantas

Hugo is een dief die rondrijdt op een crossmotor en zich naar het afgelegen Braziliaanse platteland begeeft. Hij gaat naar een garage om er een nieuwe carburateur voor zijn crossmotor te stelen. Hugo wordt betrapt door de eigenaar, die hem onder schot houdt met een shotgun. Zijn dochter, genaamd Paula, schiet Hugo te hulp. Later, wanneer Hugo en enkele anderen aan het duiken zijn in de buurt van een afgelegen klif, komt hij Paula opnieuw tegen. De problemen beginnen wanneer een groepje bewapende motorrijders hen begint af te slachten.