A Father's Nightmare (2018)

1 stem

Canada
Thriller

geregisseerd door Vic Sarin
met Jessica Lowndes, Annabeth Gish en Joel Gretsch

Lisa gaat naar een universiteit om een turnopleiding te volgen. Ze moet een kamer delen met de oudere Vanessa, die tot haar verbazing niet dezelfde opleiding volgt. Lisa en Vanessa kunnen goed met elkaar overweg en ontwikkelen een hechte band. De problemen beginnen wanneer Vanessa Lisa begint te manipuleren en haar opzet tegen haar teamgenoten. Hierdoor neemt het zelfvertrouwen van Lisa af en begint zij erg te leunen op Vanessa. Matt, de vader van Lisa, ruikt onraad en duikt in het verleden van Vanessa. Hij doet een schokkende ontdekking.