Brokedown (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door John Reign
met Allie Marshall, Carl Bailey en Jimmy Gerovac

Jason en Stormy zijn naar een concert geweest. Na afloop van het concert heeft Jason Stormy ten huwelijk gevraagd. Ze besluiten huiswaarts te keren om het grote nieuws te delen. Onderweg krijgt het koppel een ongeluk, waardoor hun auto het begeeft. De problemen beginnen wanneer zij te maken krijgen met een groepje asocialen die in de naburige bergen wonen. Jason en Stormy worden door hen geterroriseerd.