Let's Kill Grandpa (2017)

Alternatieve titel: Let's Kill Grandpa This Christmas

Komedie / Thriller

geregisseerd door Brian Gianci
met Diana Bologna, James Wirt en Courtney Desman

Carl wordt ontslagen, maar durft het zijn dominante vrouw Leigh niet te vertellen omdat hij bang is dat ze bij hem weggaat. En dus houdt hij het voor haar verborgen terwijl hij op zoek gaat naar een andere baan. Het is bijna Kerstmis en Carl en Leigh gaan op bezoek bij Kenny, de grootvader van Leigh. Hij woont in een afgelegen huis en samen met familie gaan ze er de feestdagen doorbrengen. Kenny heeft zijn testament bekendgemaakt en daardoor lopen de spanningen binnen de familie hoog op. Dit met alle dodelijke gevolgen van dien.