Umibe no Ria (2017)

Alternatieve titels: Lear on the Shore | 海辺のリア

Japan

geregisseerd door Masahiro Kobayashi
met Tatsuya Nakadai, Mieko Harada en Hiroshi Abe

Chokichi Kuwahata was ooit een gevierd acteur, maar nu wordt hij geteisterd door ouderdom en dementie. Zijn dochter en al haar mannen gaan tegen al zijn wensen in en hebben hem laten opnemen in een bejaardenhuis. Hij glipt daar weg en ontmoet een ander kind van hem uit een andere relatie. Zal dit hem helpen of wordt de situatie nog slechter?