El Amor Menos Pensado (2018)

Alternatieve titel: An Unexpected Love

Argentinië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Juan Vera
met Ricardo Darín, Mercedes Morán en Claudia Fontán

Marcos en Ana zijn 25 jaar getrouwd. Ze stellen zich vragen over de liefde, trouw en hun verlangens. Deze vragen leiden ertoe dat ze een beslissing nemen die de horizon van hun leven zal veranderen.

Vanaf 17 oktober in de bioscoop (MOOOV Film Distribution)

Zalig filmpje. Een warm bad.

avatar van Zeriel
In een warm bad moet je ook niet te lang blijven zitten...
Supersaai en voorspelbaar vanaf het begin, en dan ook nog vervelend lang, voor een film waarin verder weinig spannends gebeurd. En wat er dan wel gebeurd; de scharrels, wordt niet echt uitgewerkt.
De film is ook nog erg preuts, en braaf.
Twee sympathieke mensen, die het prima met elkaar hebben, en dat herontdekken, door wat braaf rond te scharrelen.
Houden we over, een prima niks aan de hand sfeer, met aardige acteurs...

avatar van Djumbo
Prachtige Film .... Won prijzen op volgende filmfestivals: