Curse of Cactus Jack (2017)

Familie / Avontuur

geregisseerd door Craig McMahon
met Billy Kitchen, Katie Kitchen en Mitch Etter

Billy en zijn jongere zusje krijgen van hun opa een schatkaart. Net als vele anderen is hij jaren op zoek geweest naar de schat van Cactus Jack. Niemand is er echter in geslaagd de schat te vinden. Billy en zijn zusje besluiten een poging te wagen en begeven zich naar de woestijn. Ze slagen erin de opening naar de legendarische goudmijn van Cactus Jack te vinden. Eenmaal binnen blijkt dat er gevaar dreigt en dat de schat bewaakt wordt.