Rûmu Rondaringu (2018)

Alternatieve titels: Room Laundering | ルームロンダリング

Japan

geregisseerd door Kenji Katagiri
met Joe Odagiri, Elaiza Ikeda en Kentarô

Miko Yakumo’s vader stierf toen ze vijf jaar was en haar moeder verdween een jaar later. Ze ging bij haar oma wonen, maar die is nu overleden. De achttienjarige Miko zondert zich nu af van anderen. Op een dag staat haar oom bij haar op de stoep. Hij vindt een woonplek voor haar en een baantje als schoonmaakster van kamers. Tijdens het schoonmaken ziet ze geesten die in de kamers verblijven.