Hammer the Toff (1952)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Maclean Rogers
met John Bentley, Patricia Dainton en John Robinson

Op reis naar de badplaats Brighthaven deelt Richard Rollison een treincoupé met de aantrekkelijke Susan Lancaster. Maar dan wordt het raam van de trein verbrijzeld door kogels. Richard hoort van Susan dat ze op weg is naar een oom en biedt aan om haar veilig naar haar hotel te brengen. Haar oom blijkt verdwenen, maar heeft een pakketje voor Susan achtergelaten. Later hoort Rollison een paar vreemden praten over hoe ze Susan kunnen kidnappen. Susan vertelt dat haar oom een geheime formule heeft ontwikkeld. Rollison raadpleegt zijn oude collega Inspecteur Grice van Scotland Yard, die hem vertelt dat het bewijsmateriaal wijst op een ontvoering. En dan wordt Susan gekidnapt.