Geula (2018)

Alternatieve titel: Redemption

Israël

geregisseerd door Yossi Madmoni en Boaz Yehonatan Yaacov
met Moshe Folkenflick, Emily Granin en Sendi Bar

De zevenjarige Geula is alles voor Menachem, een lid van een orthodox Joodse gemeenschap. Ze heeft echter kanker en de arme weduwnaar kan de medische kosten niet meer betalen. Een manier om geld op te halen is om de leden van zijn voormalige rockband bijeen te roepen en weer een comeback proberen te maken. Na vijf jaar zijn de levens en ambities van elk van hen echter totaal veranderd.