Help (2018)

Frankrijk
Thriller

geregisseerd door Frédéric Cerulli
met Philippe Dahrmann, Frédéric Cerulli en Alain Cerulli

Een jonge vrouw verdwijnt in een bergvallei. De zaak is nooit opgehelderd. Haar twee broers zoeken de moordenaar, ze kammen de bossen uit en zijn belust op wraak. Op een dag wordt het dossier na een nieuwe verklaring heropend. Naarmate er meer verdwijningen plaatsvinden, volgen onderzoekers het nieuwe spoor dat verloren lijkt te zijn in het hart van het bos. Maar alleen wie de eerste aankomt zal een kans hebben...