I Will Speak, I Will Speak! (2018)

1 stem

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Willem Aerts
met Erwin Kokkelkoren

Documentaire waarin vijf van de 36,7 miljoen hiv-geïnfecteerden van vijf verschillende continenten openhartig vertellen over wat de diagnose met hun zelfbeeld en hun imago deed. Inmiddels is het virus met medicijnen goed onder controle te krijgen, maar het stigma is nog groot. Om te leven met het vaak harde oordeel van anderen en van jezelf, blijkt een grote opgave. Is het de strijd waard om je angst te overwinnen en je uit te spreken?