Cuban Food Stories (2018)

Verenigde Staten / Cuba
Documentaire

geregisseerd door Asori Soto

'Cuban Food Stories' is een film over het eten, de samenleving en de cultuur op het eiland Cuba. Een road-tripavontuur rond het eiland om de meest authentieke smaken en verhalen achter de Cubaanse keuken te ontdekken. Een film met ongekende toegang tot gebieden die zo ver weg liggen dat je ze alleen kan bereiken per vlot, door paardrijden of door te zwemmen. Een reis doorheen Cuba in een tijd van verandering.