Hope Springs Eternal (2018)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Jack C. Newell
met Mia Rose Frampton, Stony Blyden en Beau Brooks

De 18-jarige Hope Gracin heeft kanker en heeft niet lang meer te leven. Mensen zien haar als een zielig meisje en Hope heeft zich daarbij neergelegd. Ze probeert echter nog zoveel mogelijk leuke dingen te doen, waaronder YouTube-video's plaatsen en op pad gaan met vrienden. Hope weet niet wat ze meemaakt wanneer uit onderzoeken blijkt dat zij volledig genezen is. Ze weet niet hoe ze haar toekomst ziet en houdt voor iedereen verborgen dat ze genezen is.