Evil Bong 777 (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Charles Band
met Sonny Carl Davis, Robin Sydney en Jessica Morris

Lucy Furr probeert terug te kerel naar de hel, maar slaagt er niet in omdat de poort op het moment te zwak is. Ondertussen begeven Eebee en haar gestoorde vrienden zich naar Las Vegas om er de boel onveilig te maken. De vrienden ontmoeten er een pop genaamd Hellvis en zijn onder de indruk van zijn bijzondere dansoptreden. Lucy slaagt er intussen in de hel over te nemen en keer daarna terug naar de aarde om wraak te nemen op al haar vijanden. Om dit voor elkaar te krijgen neemt ze als versterking enkele nieuwe vrienden mee.